(1) ON-SHOP.BG предлага всички потребителски стоки на Сайта със законова гаранция за съответствие на стоката с договора в съответствие с действащото законодателство. Една стока съответства на договора, когато същата притежава обичайните за този вид продукт качество, функционалност и предназначение.
(2) Всяко несъответствие на стоката с договора за продажба, което се прояви до 1 месец след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето ѝ, освен ако продавачът не докаже, че несъответствието се дължи на други причини, за които ON-SHOP.BG не отговаря. За несъответствия, проявили се след 1-месечния период потребителят следва да докаже, че причината за дефекта е отговорност на ON-SHOP.BG.
Срок за подаване на рекламация
Рекламацията на стока може да се предяви от потребителя в следните срокове:
(1) до 1 месец от доставката на стоката от установяване на несъответствието с договореното, освен ако несъответсвието е явно, при което се прилагат сроковете, посочени в ал. 2 от настоящата разпоредба;
(2) до 72 часа от приемане на стоката, когато несъответствието е външно, видимо и явно и е могло да бъде констатирано при определен преглед по време или непосредствено след доставката;
(3 ) Срокът спира да тече през времето, необходимо за постигане на споразумение между ON-SHOP.BG и потребителя за решаване на спора.
(4) Гаранционният срок започва да тече от датата на получаване на стоката.
Не е налице несъответствие на стоката с договора за продажба в следните случаи:
(1) отклонението/несъответствието не е съществено;
(2) потребителят е имал специални изисквания спрямо стоката, които не е посочил писмено на ON-SHOP.BG преди поръчката и стоката не съответства на тези очаквания на потребителя;
(3) несъответствието се дължи на естеството на стоката и нормалното й изхабяване с времето;
(4) несъответствието е причинено от неправилни експлоатация /инсталиране /съхранение/ употреба на стоката;
(5) потребителят при сключването на договора (поръчката) е знаел или не е могъл да не знае за несъответствието – например в момента на поръчката потребителят е информиран, че стоката е с определени несъответствия с обичайното;
(6) несъответствието е видимо и явно и касае външния вид на стоката (например драскотини, откъсвания на опаковката или част от съдържанието на продукта) и е могло да бъде констатирано при обикновен преглед на стоката още при приемането й (доставката) и въпреки това потребителят не е подписал протокол за щети пред куриера и или не е уведомил ON-SHOP.BG в сроковете от настоящите Общи условия;
(7) несъответствието се е проявило след изтичане на посочения на опаковката на стоката срок на годност;
Рекламация
(1) Потребителят има право в сроковете, посочени в ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ, да предяви пред ON-SHOP.BG рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното /поръчаното/, когато след доставката, са открити несъответствия на стоката с договора за продажба, независимо от това дали производителят, вносителят или продавачът е предоставил търговска гаранция на стоката.
(2) Привеждането на стоката в съответствие с договора за продажба от страна на ON-SHOP.BG е безплатно за потребителя. Клиентът потребител не дължи разходи за експедиране на стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не понася значителни неудобства.
(3) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, предпочитан начин за контакт;
(4) При подаване на рекламация потребителят задължително следва да приложи и документите, на които се основава претенцията, а именно:
1) касова бележка или фактура;
2) протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката; 3) други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
(5) Рекламацията се подава до ON-SHOP.BG по един от следните начини по избор на потребителя:
- на място на адрес: ТЕРСНАБ АД гр. Сливен, ул. "Керамика" №2
- чрез обаждане на телефоните за контакт с ON-SHOP.BG ;
- чрез имейл на електронния адрес на ON-SHOP.BG в свободен текст;
- чрез попълване и изпращане до ON-SHOP.BG на Формуляр за рекламация от платформата или по образец, както следва:
ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО: Да попълните формуляр за рекламация на стоки, може да използвате и форма за рекламация предоставена от Сайта ни.
До "ТЕРСНАБ" АД
гр. Сливен, ул. "Керамика" 2,
- info@on-shop.bg или sales@tersnab-sliven.com
Адрес за връщане на поръчки:
гр. Сливен
До поискване
гр.Сливен ОФИС №7 на СПИДИ ул.Стефан Караджа №38
гр.Сливен ОФИС ЕКОНТ ИНДУСТРИАЛНА ЗОНА Кл.№7046
Получател: Владина Арбова тел. 0884903671
ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИЯ
С настоящото уведомявам/e, че открих несъответствие на стоката/ите/ с договореното.
Артикул:………………………………………/вид на продукта/артикулен номер/
Размер: ............................................................./ако е приложимо/
Стоката е поръчана на …………………........ /посочва се датата на поръчката/
Стоката е получена на …………………....... /посочва се датата на доставката/
Стоката е поръчана от………………………/три имена на потребителя/
гр./с………………………………………….../адрес на потребителя/
Е-mail и телефон за връзка:.............................
Използвана ли е стоката? - Да/Не................../заградете вярното/
Предмет на рекламацията:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Предпочитан начин на удовлетворение за стоки
/заградете избора/
1. Предпочитам безплатен ремонт по реда на чл. 113 и чл. 114 от Закона за защита на потребителите.
2. Желая да заменя стоката с друга. Поръчал съм грешен продукт.
3. Стоката е увредена при транспорта. Прилагам Протокол за щети.
4. Желая отстъпка от цената на стоката.
5. Желая платена сума да използвам за нова поръчка.
6. Желая да ми бъде възстановена заплатената за стоката сума по следния начин: ..........................................................................................................................
начин на възстановяване, а при заявено връщане на сумите по банков път, моля посочете банкова сметка
Прилагам следните документи:
- Касова бележка или фактура;
- Протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката с договореното;
- Други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
(заградете желаната опция)
4. Гаранционен сертификат
……………….……………………………. ..../Дата/
........................................................................../Подпис на потребителя/
Подпишете, само ако подавате настоящия формуляр на хартия.
(1) В случаите, при които рекламацията е предявена извън обект на ON-SHOP.BG, потребителят следва да предостави стоката на продавача на адрес: гр.Сливен, ул. "Керамика" №2
(2) Доставката, ако е използван куриер, е за сметка на ON-SHOP.BG, в случай че рекламацията се приеме от ON-SHOP.BG като основателна.
Всички въпроси свързани с РЕКЛАМАЦИИ, вие може да уточните с екип на посочен телефон.
Ние ще се радваме да ви бъдем полезни!
АДРЕС НА ДОСТАВЧИКА:
ТЕРСНАБ АД гр.Сливен, ул.Керамика №2 ЕИК 829053917, ИН по ДДС: BG829053917
ЗА КОНТАКТИ: Владина Арбова 0884903671
Моля ползвайте този формуляр, за да поискате рекламация.